torsdag 14. januar 2010

Bilder fra malerommet!


Slik ser det ut her jeg holder på....Det må være litt sånn rotete, at jeg bare kan løpe ned ved ledige stunder. Det er ikke så mange av dem lenger.....men de som jeg har er effektive og veldig god rekreasjon fra en stressende hverdag. Egentlig skulle man jo hatt et flott atelie med store vinduer og masse fint lys, men jeg kan liksom ikke bytte med stua. Dessuten hadde det jo ikke vært noe særlig at det så slik ut når man fikk besøk, så jeg takker meg til mitt lille avstikk i kjelleren!

4 kommentarer:

  1. Hei hei:)
    Blir litt sjeldne møter for tiden ja, men håper det blir litt roligere tider etterhvert... Vi skulle jo fått til en jentekveld!?! Snakket jo om det før jul, men da var det jo bare gutta som dro på vift..typisk!!!
    Ang random light er de kjempefine! Har sett på de jeg også, og andre kopier... Faktisk vurdert å lage en selv, se på denne linken:

    http://www.pickles.no/bare-surr-lampe/

    Ikke noe problem å hjelpe deg med bloggen, det gjør jeg gjerne! Kanskje mot bytte av at du prøver å lære meg hvordan jeg fester lås på egenproduserte øredobber...???;)

    Stor klem fra meg!
    PS: Bildet ser kjempefint ut! Litt ny fargekombinasjon..?

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Så fine bilder :) Liker fargene <3

    SvarSlett
  3. PS: Lånte bildet ditt og linket det opp på siden min...så kan de som vil gå direkte inn på siden din. Håper det er greit:)

    SvarSlett
  4. Steike kor fine bilda du laga, Eva. Sagt det til dæ før, og må bare si det en gang til. Flytter i nytt hus 1. mars, så har bilder laget av deg på ønskelista mi:-) Stå på videre med kunsten din!

    SvarSlett