torsdag 12. november 2009

Bildene selger



Da har bildene hengt en uke og halvparten er solgt. Jeg har fått mye positiv tilbakemelding og bestillingene på nye bilder fylles opp. Gøy at så mange liker dem og det ser ikke ut tilat jeg blir arbeidsledig i permisjonen. Det er alltid slik at noen bilder er mere populære enn andre, som sist da alle skulle ha barne bildene. Denne gangen ser det ut til at dette bilde som flest liker.

Snart skal jeg vise frem noe av det jeg har laget på kunstkolen. Kanskje blir ikke bildene de samme etter at jeg begynte der, det vil tiden vise............

1 kommentar:

  1. Gikk forbi bildene dine i går, kult at du har solgt så mange, Eva! De er bare knallfine:) Du får snart heltidsjobb du!
    Angående statusen på facebook...haha...tror du er den eneste som har skjønt den;) Kommentar sendt tilbake!
    Klem-klem

    SvarSlett